murni's FotoPage

By: murni hayati

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]
Sunday, 22-Apr-2007 04:37 Email | Share | | Bookmark
Humairaa 7 bulan

 
jelir kat bf kat sebelah
 
View all 12 photos...
dah besar dah anak dara i ni. tunggu dapat lesen jalan jek.


Sunday, 22-Apr-2007 04:01 Email | Share | | Bookmark
hanami bersama humairaa

lampu pink ek sayang..
ngantuk ke yang..
 
View all 6 photos...
nasib baik sempat berhanami. tahun depan hanami humairaa dah leh main kejar2. penat umi nanti..


Sunday, 22-Apr-2007 03:54 Email | Share | | Bookmark
humairaa n mesia..

 
 
 
yoshhh!! cuti sebulan yang amat bermakna. dah buat aqiqah untuk humairaa n khitan kat klinik. dah byk kemajuan anak umi ni..


Saturday, 27-Jan-2007 00:23 Email | Share | | Bookmark
4 bulan

b4 gi nursery, hantar umi gi keja dulu
 
 
View all 10 photos...
sekarang humairaa dah 4 bln. umi dah kasik bubur dah sikit. juice kasik mase umur 2 bln agi. suke anak umi ni leh mkn macam budak besar. gelak pun makin kuat, mulut pun makin bising kat umah. semalam 26 hb, gi check up for 4 months. jumpe ramai baby yang sebaya ngan humairaa. macam2 derang check. bagus betui medical kat sini. Alhamdulillah anak umi ni takde prob..


Saturday, 27-Jan-2007 00:14 Email | Share | | Bookmark
suntik bcg 19 jan 2006

sebelum suntik bcg
sebelum suntik bcg
sebelum suntik bcg
View all 5 photos...
hari tu pi suntik bcg kat humairaa, mula2 happy jek pastu mase suntik nangis la anak umi ni. ape tak nye, jarum yang dia suntik tu tekan 2 kali. lama plak tu. si manja umi ni nangis la. cian dia, tapi takpe yea sayang untuk kebaikan gak kan. nasib baik pas suntik bcg ni tak demam.


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net